TEC 2000 Engine Flush to innowacyjna płukanka do silników spalinowych. Doskonale pozbywa się wszelkich zanieczyszczeń, które znajdują się w rowkach pierścieni tłokowych, kanałach magistrali olejowej, popychaczy zaworowych. 

czytaj dalej
Bezpieczna wysyłka
Darmowa dostawa od 99,90 zł
Profesjonalne doradztwo
Producent: TEC 2000

TEC2000 Engine Flush 375ml - płukanka do silnika

69,00 

184,00 /litr

Wysyłka: do 24 godzin

TEC 2000 Engine Flush to innowacyjna płukanka do silników spalinowych. Doskonale pozbywa się wszelkich zanieczyszczeń, które znajdują się w rowkach pierścieni tłokowych, kanałach magistrali olejowej, popychaczy zaworowych. TEC 2000 Engine Flush pozbywa się m.in. osadu, nagaru, sadzy, a także dokładnie usuwa zużyty olej. Jedna puszka wystarczy na 4-5 L oleju w samochodach oraz 5-6 L oleju w motocyklach.

Kiedy stosować?

  • kiedy silnik spala olej
  • pojazd wydmuchuje ciemny lub niebieski dym
  • Jeśli silnik spala olej i efektem tego jest ciemny lub niebieski dym to znaczy że pierścienie mają opór w pracy i nie dotykają ścian cylindra w efekcie przepuszczają olej do komory spalania.
  • olej wylatuje przez odmę
  • olej był wymieniony dłużej niż 15tys. km
  • olej jest starszy niż 12 miesięcy
  • auto jeździło większości po mieście
  • kupiłeś auto lub silnik i nie znasz jego historii
  • niska lub nierówna kompresja - jeśli silnik ma problemu z rozruchem, może to oznaczać że pierścienie uległy zapieczeniu przez nagar i zatrzymały się w rowkach pierścieniowych. Podczas pracy silnika ciśnienie w komorze spalania przedostaje się do dolnej części tłoka obniża kompresję w komorze spalania i wydmuchuje olej. Istnieje też możliwość że pierścienie uległy mechanicznemu uszkodzeniu, zdarza się to 1 na 10 przypadków.
  • słychać popychacze zaworowe
  • widzisz zapieczone pierścienie
  • odczuwasz spadek mocy silnika
  • wystąpi niepełna sprawność magistrali olejowej
  • występuje problem z poborem oleju - duża ilość zanieczyszczeń, w tym nagaru może negatywnie wpłynąć na przepustowość kanalików olejowych, co z kolei prowadzi do ograniczenia ilości przepływającego oleju – taka sytuacja jest niebezpieczna nie tylko dla silnika, ale również dla turbosprężarki.

Jak używać
TEC 2000 Engine Flush należy stosować podczas standardowej wymiany oleju.

Należy dodać preparat do silnika, jeszcze do starego oleju. Silnik powinien osiągnąć normalną temperaturę pracy. Po dodaniu preparatu, silnik powinien pracować na biegu jałowym przez ok. 10-15 minut (auto powinno znajdować się w wentylowanym pomieszczeniu lub na zewnątrz aby uniknąć zatrucia spalinami). Po tym czasie, należy spuścić stary olej, założyć nowy filtr i uzupełnić stan nowym olejem.

W wypadku gdy silniku pojawiły się problemy takie jak: lepkie pierścienie, nierówna kompresja, zwiększone zużycie oleju lub czarny dym, praca z preparatem powinna trwać ok 25-30 min zanim olej zostanie wymieniony.

Unikalna kombinacja bardzo skutecznych detergentów wraz z bardzo efektywnym smarowaniem pozwala na stosowanie preparatu we wszystkich silnikach spalinowych – benzynowych, diesla oraz zasilanych gazem. Operacja jest całkowicie bezpieczna dla silnika.

Pojemność 375ml NA 4-5 LITRÓW OLEJU

Instrukcja

  1. Rozgrzej silnik do osiągnięcia temperatury płynu chłodniczego ~60︒C
  2. Wyłącz silnik
  3. Odkręć korek wlewu oleju i wlej preparat do silnika
  4. Zakręć korek wlewu oleju
  5. Odpal silnik i pozostaw go  na wolnych obrotach na ~15 min
  6. Zgaś silnik, odkręć filtr oleju, spuść zużyty olej z płukanką
  7. Zamontuj nowy filtr oleju oraz wlej olej silnikowy do odpowiedniego poziomu
  8. Uruchom silnik na około 30 sekund, zgaś silnik następnie skontroluj poziom oleju, uzupełnij go do odpowiedniego stanu.

 

Opinie klientów zobacz: wszystkie opinie
2024-06-21 08:33:01
napisał/a:
Pokazuje 1-1 z 1 opinii
Masz pytanie? zadzwoń (58) 741-72-81
lub wyślij wiadomość: kontakt@detailing-house.pl
Podobne produkty