Regulamin szkoleń
§1.
Postanowienia ogólne
-
Niniejszy regulamin określa zasady uczestnictwa w Szkoleniach, których harmonogram jest udostępniany na stronie internetowej: https://www.detailing-house.pl/wydarzenia.
-
Przez pojęcia użyte w niniejszym regulaminie rozumie się:
-
Regulamin – niniejszy regulamin;
-
Organizator – NOMOS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Rekcinie, ul. Agrestowa 1, 83-010 Straszyn, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku, VII Wydział Gospodarczy KRS pod numerem KRS: 0000357257, NIP: 6040131786, REGON: 221025581, właściciel marki DETAILING HOUSE, prowadzący sprzedaż szkoleń organizowanych pod marką DETAILING HOUSE;
-
Uczestnik – podmiot zgłaszający udział w szkoleniu;
-
Szkolenie/Szkolenia – szkolenia o tematyce wskazanej w aktualnej ofercie Organizatora udostępnionej na stronie internetowej: https://www.detailing-house.pl/wydarzenia;
-
Umowa – umowa zawarta przez Organizatora z Uczestnikiem w trybie określonym w niniejszym Regulaminie;
-
Strona Internetowa Sklepu – strona internetowa pod którą Organizator prowadzi sklep internetowy: www.detailing-house.pl.
§2.
Zgłoszenie udziału
-
Zgłoszenie udziału w Szkoleniu odbywa się poprzez:
-
złożenie zamówienia na Stronie Internetowej Sklepu,
-
telefonicznie, dzwoniąc pod numer tel. 661 331 316 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 oraz w soboty w godzinach 9:00-13:00 .
-
Zgłoszenia liczone są według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na Szkolenia, aż do wyczerpania wolnych miejsc.
-
Po komunikacie elektronicznym o otrzymaniu zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji zostanie potwierdzone przez Organizatora drogą telefoniczną lub elektroniczną. Chwila otrzymania przez Klienta zaakceptowania zgłoszenia od Organizatora stanowi chwilę zawarcia Umowy, wiążącej obie strony transakcji.
-
Warunkiem uczestnictwa w Szkoleniu jest wcześniejsze opłacenie Szkolenia.
§3.
Warunki płatności
-
Koszt uczestnictwa wraz z usługami zawartymi w cenie, podany jest na Stronie Internetowej Sklepu, w opisie poszczególnych Szkoleń.
-
Cena wszystkich widocznych na Stronie Internetowej Sklepu Szkoleń jest ceną brutto (zawiera podatek VAT) i jest wyrażona w złotych polskich.
-
Ceny widniejące na Stronie Internetowej Szkoleń, jak również opisy szkoleń, stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny. Charakter wiążący – na potrzeby zawarcia konkretnej Umowy– zyskują one dopiero z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Organizatora.
-
Cena podana przy każdym Szkoleniu jest obowiązująca do czasu wyczerpania ilości miejsc przeznaczonej na dane Szkolenie.
-
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany cen Szkoleń prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu, zamieszczania informacji o nowych Szkoleniach, przeprowadzenia i odwołania akcji promocyjnych, wyprzedaży bądź wprowadzenia w nich zmian. Uprawnienie, o którym mowa w poprzednim zdaniu nie ma wpływu na zamówienia/rezerwacje złożone przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.
-
W przypadku zgłoszenia udziału w Szkoleniu poprzez złożenie zamówienia na Stronie Internetowej Sklepu Uczestnik może wybrać formę płatności za Szkolenie dostępną na Stronie Internetowej Sklepu. W przypadku telefonicznego zgłoszenia udziału w Szkoleniu informacje dotyczące płatności zostaną przesłane Uczestnikowi na podany przez niego adres e-mail.
-
Za moment dokonania płatności uważa się moment wpływu środków na konto Organizatora lub pozytywny wynik autoryzacji (w przypadku płatności kartą kredytową i przelewem on-line za pośrednictwem serwisu PayU lub Przelewy24 czy e-Serwis).
-
Uczestnik jest zobowiązany zapłacić cenę końcową, będącą wynikową ceny zakupu Szkoleń powiększoną o ewentualne koszty innych usług, które nabędzie Uczestnik wraz z rezerwacją Szkolenia.
§4.
Zmiana rezerwacji i rezygnacja z udziału w Szkoleniu
-
Zmiana dokonanej rezerwacji jest możliwa telefonicznie pod nr tel. 661 331 316 lub e-mailowo na adres szkolenia@detailing-house.pl.
-
W przypadku braku możliwości dotarcia na opłacone Szkolenie Uczestnik powinien niezwłocznie poinformować o tym Organizatora telefonicznie lub e-mailowo na nr tel. lub adres e-mail wskazany ust. 1 niniejszego paragrafu. W takim wypadku, Organizator może zaproponować inny termin Szkolenia, po dopłacie przez Uczestnika 50% wartości danego Szkolenia, jeżeli Uczestnik poinformuje Organizatora w terminie krótszym niż 7 dni przed planowanym terminem Szkolenia.
-
Rezygnację z udziału w Szkoleniu należy zgłosić e-mailowo lub telefonicznie na adres e-mail lub numer podany w ust. 1 niniejszego paragrafu. Organizator potwierdzi przyjęcie oświadczenia o rezygnacji drogą e-mailową oraz zwróci Uczestnikowi 50% wpłaconej kwoty za Szkolenie. W sytuacji gdy Uczestnik nie stawi się na szkoleniu w wyznaczonym terminie bez wcześniejszego poinformowania Organizatora o nieobecności, koszty Szkolenia nie będą zwracane.
-
W przypadku zgłoszenia rezygnacji z udziału w Szkoleniu, wpłacona należność (pomniejszona o 50% wpłaconej kwoty) zostanie przekazana na rachunek bankowy Uczestnika, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Organizatora oświadczenia o rezygnacji.
§5.
Realizacja szkoleń
§6.
-
Szkolenia realizowane są wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
-
Szkolenia organizowane są w siedzibie głównej Organizatora, w Rekcinie przy ul. Agrestowej 1.
-
Każdy z Uczestników Szkolenia otrzyma certyfikat udziału w Szkoleniu, o ile uczestniczył w co najmniej 80% godzin szkolenia.
Reklamacje
-
Uczestnik ma prawo złożenia reklamacji Szkolenia.
-
Wszelkie reklamacje mogą być składane za pośrednictwem adresu e-mail szkolenia@detailing-house.pl, a także pisemnie za pośrednictwem poczty na adres siedziby Organizatora wskazany w §1 ust. 2 pkt.2), w terminie 3 dni od dnia zakończenia szkolenia. Termin wskazany w zdaniu poprzednim nie dotyczy Uczestnika będącego Konsumentem w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
-
Reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane: dane kontaktowe osoby reklamującej (nazwa/imię lub nazwisko Uczestnika, podanie adresu e-mailowego oraz numeru telefonu kontaktowego), termin Szkolenia, jak również wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.
-
Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni roboczych od momentu jej otrzymania.
-
Uczestnik składający reklamację zostanie poinformowany o sposobie rozpatrzenia reklamacji w formie, w której zgłosił reklamację.
§7.
Ochrona danych osobowych
-
W przypadku, gdy zaistnieje potrzeba uzyskania danych osobowych Uczestnika Szkolenia administratorem danych osobowych zebranych podczas Szkolenia będzie NOMOS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Rekcinie przy ul. Agrestowej 1, 83-010 Straszyn, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000357257, NIP 604-013-17-86.
-
Przetwarzanie danych osobowych odbywać się będzie na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych oraz w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – zwane dalej RODO).
-
W razie zaistnienia potrzeby uzyskania od Uczestnika danych osobowych będą przetwarzane wyłącznie w celu i w zakresie niezbędnym do skorzystania ze Szkolenia, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) i b) RODO.
-
Dane osobowe Uczestnika mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom partnerskim w celach reklamacji związanej z udziałem w Szkoleniu.
-
Dane osobowe Uczestnika będą przechowywane przez okres 12 miesięcy, w celach organizacji Szkolenia oraz rozpatrzenia zgłoszonych reklamacji.
-
Uczestnik ma prawo żądania od Administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
-
Uczestnik ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych Uczestnika w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
-
Uczestnik ma prawo do sprostowania jego danych osobowych, które są nieprawidłowe (art.16 RODO).
-
Uczestnik ma prawo żądania od Administratora niezwłocznego usunięcia jego danych osobowych w przypadkach o których mowa w art. 17 RODO.
-
Uczestnik ma prawo do ograniczenia przetwarzania swoich danych (art.18 RODO).
-
Uczestnik ma prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw z przyczyn związanych z jego szczególną sytuacją (art. 21 RODO).
-
Administrator ma obowiązek powiadomienia Uczestnika o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub ograniczeniu przetwarzania (art. 19 RODO).
-
Uczestnik ma prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania przez Uczestnika, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
-
Podanie przez Uczestnika danych osobowych jest dobrowolne.
§8.
Postanowienia końcowe
-
Niniejszy Regulamin jest dostępny na Stronie Internetowej Sklepu oraz w wersji pisemnej pod adresem siedziby firmy.
-
Uczestnik jest zobowiązany do zapoznania się z regulaminem przed przystąpieniem do Szkolenia i dostosowania się do jego postanowień.
-
Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez Organizatora, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na Stronie Internetowej Sklepu zmienionego Regulaminu. Zamówienia złożone przez Uczestników przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
-
Wszelkie spory powstałe w związku z realizacją Szkoleń będą rozpatrywane przez Sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
-
Postanowienia niniejszego Regulaminu obowiązują od dnia 01.01.2024 r.