Regulamin programu Lojalnościowego

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO DETAILING-HOUSE

§1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania oraz warunki udziału w programie lojalnościowym (dalej jako: Program Lojalnościowy).
  2. Organizatorem Programu Lojalnościowego jest Nomos sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Rekcinie, z siedzibą przy ul. Agrestowej 1 w Rekcinie, kod 83-010 Straszyn, NIP 6040131786, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000357257.
  3. Program Lojalnościowy prowadzony jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i skierowany jest wyłącznie do klientów Organizatora prowadzących działalność gospodarczą w zakresie kosmetyki samochodowej.
  4. Program Lojalnościowy trwa w okresie od 1.01.2023 do 31.12.2023 z możliwością przedłużania przez Organizatora.

 

§2

Uczestnik Programu Lojalnościowego

  1. Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna prowadząca działalność gospodarczą w zakresie kosmetyki samochodowej (dalej jako: Uczestnik).
  2. Warunkiem przystąpienia do Programu lojalnościowego jest zgłoszenie swojego uczestnictwa Organizatorowi poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na stronie internetowej lub w punkcie sprzedaży Organizatora Detailing House, Starogardzka 117 Straszyn oraz zaakceptowanie niniejszego Regulaminu.
  3. Uczestnik może za pośrednictwem wskazanego w formularzu zgłoszeniowym adresu e-mail wystawić opinię dotyczącą usług świadczonych przez Organizatora.
  4. Przystąpienie do Programu Lojalnościowego jest bezpłatne i dobrowolne.

 

§3

Punkty Lojalnościowe

  1. Organizator przyznaje Uczestnikowi punkty lojalnościowe za osiągnięcie określonej kwoty obrotu w każdym kwartale roku kalendarzowego, na następujących zasadach:
    1. za minimum 3.000,00 zł netto obrotu w danym kwartale Uczestnik otrzymuje punkty stanowiące równowartość 1% uzyskanego obrotu;
    2. za minimum 4.500,00 zł netto obrotu w danym kwartale – Uczestnik otrzymuje punkty stanowiące równowartość 2% uzyskanego obrotu;
    3. za minimum 6.000,00 zł netto obrotu w danym kwartale – Uczestnik otrzymuje punkty stanowiące równowartość 3% uzyskanego obrotu;
    4. za minimum 9.000,00 zł netto obrotu w danym kwartale – Uczestnik otrzymuje punkty stanowiące równowartość 4% uzyskanego obrotu
  2. Jeden uzyskany przez Uczestnika punkt będzie miał wartość 1 zł netto.
  3. Do naliczania punktów uwzględnia się wyłącznie cenę produktów. Do naliczania punktów nie uwzględnia się kosztów dodatkowych jak np. koszty przesyłki.
  4. W przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu zakupionych produktów (o ile uprawnienie takie będzie mu przysługiwało), punkty przyznane za ten zakup zostaną anulowane.
  5. Uczestnik po zakończeniu każdego kwartału roku kalendarzowego ma prawo zwrócić się do Organizatora o wskazanie mu wartości netto zakupów, jakich dokonał w danym kwartale i ilości punktów, jakie zostały mu przyznane w danym kwartale.
  6. Organizator zastrzega sobie możliwość wyłączenia przyznawania punktów za zakup niektórych produktów, o czym poinformuje w opisie każdego takiego produktu.
  7. Uczestnik nie musi wykorzystywać punktów zebranych ze swoich zamówień.
  8. W przypadku rezygnacji z udziału w Programie - Uczestnik traci wszelkie nabyte wcześniej punkty. Punkty przypisywane są do danego Uczestnika i nie są zbywalne.

 

§4

Wymiana punktów

  1. Uczestnik ma prawo do wymiany uzyskanych punktów na określone produkty z asortymentu Organizatora przy czym:
    1. Punkty przyznane w przypadkach §3 ust. 1 pkt a i b będą zliczone ze wszystkich kwartałów roku kalendarzowego i mogą być wykorzystane przez Uczestnika dopiero po zakończeniu czwartego kwartału, nie później niż do końca pierwszego kwartału roku następnego, w którym punkty zostały uzyskane – punkty niewykorzystane do tego czasu ulegają anulowaniu;
    2. Punkty przyznane w przypadkach §3 ust. 1 lit c i d będą zliczone po zakończeniu każdego kwartału i mogą być wykorzystane przez Uczestnika po zakończeniu każdego kwartału nie później niż do końca pierwszego kwartału roku następnego, w którym punkty zostały uzyskane – punkty niewykorzystane do tego czasu ulegają anulowaniu.
  2. Uczestnik jest uprawniony do wykorzystania przyznanych mu punktów na wymianę ich na produkt dostępny na dzień składania zamówienia w asortymencie Organizatora w punkcie sprzedaży Organizatora w sklepie stacjonarnym w Straszynie lub w sklepie Internetowym: www.detailing-house.pl
  3. Ilość punktów niezbędnych do wymiany ich na produkt odpowiada cenie netto danego produktu.
  4. Uczestnik może wykorzystać punkty poprzez wymianę ich na produkt w procesie zakupu towarów u Organizatora.
  5. Dopuszcza się wykorzystanie w ramach jednego zamówienia dowolnej ilości punktów, z możliwością wymiany punktów na kilka produktów dostępnych w asortymencie Organizatora.
  6. Za produkt wymieniony za punkty naliczona zostanie cena w wysokości 1 grosz.
  7. W przypadku, gdy Uczestnik zdecyduje się na odstąpienie od umowy sprzedaży towaru lub usługi, w odniesieniu do której wykorzystał punkty z powołaniem na konsumenckie prawo odstąpienia - punkty nie będą mu zwracane.
  8. Koszty dostawy za zamówienie, w którym Uczestnik dokona wymiany punktów na produkt, zostaną poniesione przez Organizatora, z zastrzeżeniem, że nie przekroczą one kwoty 15 zł. W przypadku przekroczenia wskazanej kwoty Uczestnik zobowiązany będzie do dopłaty różnicy kosztów zamówienia ponad wskazaną kwotę.

 

§5

Dane Osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
  2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
  3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
  4. W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych mogą Państwo skontaktować się za pomocą adresu e-mail kontakt@detailing-house.pl
  5. Dostęp do Państwa danych będą mieć pracownicy Organizatora oraz pracownicy podmiotów współpracujących z Organizatorem obsługujących systemy informatyczne.
  6. Państwa dane będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.
  7. Przysługuje Państwu prawo do: 1) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych. 2) Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres kontakt@detailing-house.pl cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.
  8. Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.

 

§6

Reklamacje

  1. Wszelkie reklamacje związane z Programem Lojalnościowym mogą być zgłaszane pisemnie na adres Organizatora: Nomos Sp. z o.o. Sp. K. ul. Agrestowa 1, 83-010 Rekcin lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@detailing-house.pl z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy”.
  2. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie do 14 dni od ich otrzymania.
  3. O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
  4. Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.

 

§7

Postanowienia końcowe

  1. Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
  2. Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą, do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych.
  3. Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  4. Treść Regulaminu w okresie trwania Programu Lojalnościowego będzie obwieszczona na stronie internetowej www.detailing-house.pl/regulamin-programu-lojalnosciowego
  5. Organizator jest uprawniony do zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany postanowień Regulaminu wchodzą w życie z chwilą ich zamieszczenia na stronie internetowej www.detailing-house.pl/regulamin-programu-lojalnosciowego
  6. Organizator zastrzega sobie możliwość wykluczenia z Programu Lojalnościowego Uczestnika w wypadku powzięcia uzasadnionego podejrzenia naruszenia przez niego postanowień niniejszego Regulaminu.
  7. Organizator zastrzega możliwość odstąpienia od Programu Lojalnościowego bez podania przyczyny, podając odpowiednią informację na stronie internetowej www.detailing-house.pl pod warunkiem, że: a) Organizator poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia Programu Lojalnościowego ze stosownym wyprzedzeniem, co najmniej na 6 miesięcy wcześniej, tak aby umożliwić wykorzystanie punktów, b) Organizator umożliwi Uczestnikom wymianę pozyskanych punktów na produkty.