Regulamin programu Lojalnościowego
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO DETAILING-HOUSE
§1
Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady funkcjonowania oraz warunki udziału w programie lojalnościowym (dalej jako: Program Lojalnościowy).
- Organizatorem Programu Lojalnościowego jest Nomos sp. z o.o. sp.k. z siedzibą w Rekcinie, z siedzibą przy ul. Agrestowej 1 w Rekcinie, kod 83-010 Straszyn, NIP 6040131786, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000357257.
- Program Lojalnościowy prowadzony jest na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i skierowany jest wyłącznie do klientów Organizatora prowadzących działalność gospodarczą w zakresie kosmetyki samochodowej.
- Program Lojalnościowy trwa w okresie od 1.01.2023 do 31.12.2023 z możliwością przedłużania przez Organizatora.
§2
Uczestnik Programu Lojalnościowego
- Uczestnikiem Programu Lojalnościowego może być pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna prowadząca działalność gospodarczą w zakresie kosmetyki samochodowej (dalej jako: Uczestnik).
- Warunkiem przystąpienia do Programu lojalnościowego jest zgłoszenie swojego uczestnictwa Organizatorowi poprzez wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na stronie internetowej lub w punkcie sprzedaży Organizatora Detailing House, Starogardzka 117 Straszyn oraz zaakceptowanie niniejszego Regulaminu.
- Uczestnik może za pośrednictwem wskazanego w formularzu zgłoszeniowym adresu e-mail wystawić opinię dotyczącą usług świadczonych przez Organizatora.
- Przystąpienie do Programu Lojalnościowego jest bezpłatne i dobrowolne.
§3
Punkty Lojalnościowe
- Organizator przyznaje Uczestnikowi punkty lojalnościowe za osiągnięcie określonej kwoty obrotu w każdym kwartale roku kalendarzowego, na następujących zasadach:
- za minimum 3.000,00 zł netto obrotu w danym kwartale Uczestnik otrzymuje punkty stanowiące równowartość 1% uzyskanego obrotu;
- za minimum 4.500,00 zł netto obrotu w danym kwartale – Uczestnik otrzymuje punkty stanowiące równowartość 2% uzyskanego obrotu;
- za minimum 6.000,00 zł netto obrotu w danym kwartale – Uczestnik otrzymuje punkty stanowiące równowartość 3% uzyskanego obrotu;
- za minimum 9.000,00 zł netto obrotu w danym kwartale – Uczestnik otrzymuje punkty stanowiące równowartość 4% uzyskanego obrotu
- Jeden uzyskany przez Uczestnika punkt będzie miał wartość 1 zł netto.
- Do naliczania punktów uwzględnia się wyłącznie cenę produktów. Do naliczania punktów nie uwzględnia się kosztów dodatkowych jak np. koszty przesyłki.
- W przypadku skorzystania przez Uczestnika z uprawnienia do odstąpienia lub zwrotu zakupionych produktów (o ile uprawnienie takie będzie mu przysługiwało), punkty przyznane za ten zakup zostaną anulowane.
- Uczestnik po zakończeniu każdego kwartału roku kalendarzowego ma prawo zwrócić się do Organizatora o wskazanie mu wartości netto zakupów, jakich dokonał w danym kwartale i ilości punktów, jakie zostały mu przyznane w danym kwartale.
- Organizator zastrzega sobie możliwość wyłączenia przyznawania punktów za zakup niektórych produktów, o czym poinformuje w opisie każdego takiego produktu.
- Uczestnik nie musi wykorzystywać punktów zebranych ze swoich zamówień.
- W przypadku rezygnacji z udziału w Programie - Uczestnik traci wszelkie nabyte wcześniej punkty. Punkty przypisywane są do danego Uczestnika i nie są zbywalne.
§4
Wymiana punktów
- Uczestnik ma prawo do wymiany uzyskanych punktów na określone produkty z asortymentu Organizatora przy czym:
- Punkty przyznane w przypadkach §3 ust. 1 pkt a i b będą zliczone ze wszystkich kwartałów roku kalendarzowego i mogą być wykorzystane przez Uczestnika dopiero po zakończeniu czwartego kwartału, nie później niż do końca pierwszego kwartału roku następnego, w którym punkty zostały uzyskane – punkty niewykorzystane do tego czasu ulegają anulowaniu;
- Punkty przyznane w przypadkach §3 ust. 1 lit c i d będą zliczone po zakończeniu każdego kwartału i mogą być wykorzystane przez Uczestnika po zakończeniu każdego kwartału nie później niż do końca pierwszego kwartału roku następnego, w którym punkty zostały uzyskane – punkty niewykorzystane do tego czasu ulegają anulowaniu.
- Uczestnik jest uprawniony do wykorzystania przyznanych mu punktów na wymianę ich na produkt dostępny na dzień składania zamówienia w asortymencie Organizatora w punkcie sprzedaży Organizatora w sklepie stacjonarnym w Straszynie lub w sklepie Internetowym: www.detailing-house.pl
- Ilość punktów niezbędnych do wymiany ich na produkt odpowiada cenie netto danego produktu.
- Uczestnik może wykorzystać punkty poprzez wymianę ich na produkt w procesie zakupu towarów u Organizatora.
- Dopuszcza się wykorzystanie w ramach jednego zamówienia dowolnej ilości punktów, z możliwością wymiany punktów na kilka produktów dostępnych w asortymencie Organizatora.
- Za produkt wymieniony za punkty naliczona zostanie cena w wysokości 1 grosz.
- W przypadku, gdy Uczestnik zdecyduje się na odstąpienie od umowy sprzedaży towaru lub usługi, w odniesieniu do której wykorzystał punkty z powołaniem na konsumenckie prawo odstąpienia - punkty nie będą mu zwracane.
- Koszty dostawy za zamówienie, w którym Uczestnik dokona wymiany punktów na produkt, zostaną poniesione przez Organizatora, z zastrzeżeniem, że nie przekroczą one kwoty 15 zł. W przypadku przekroczenia wskazanej kwoty Uczestnik zobowiązany będzie do dopłaty różnicy kosztów zamówienia ponad wskazaną kwotę.
§5
Dane Osobowe
- Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator.
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w Programie Lojalnościowym.
- Podstawą prawną przetwarzania danych jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 pkt a RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w Programie Lojalnościowym.
- W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących przetwarzania przez nas danych osobowych mogą Państwo skontaktować się za pomocą adresu e-mail kontakt@detailing-house.pl
- Dostęp do Państwa danych będą mieć pracownicy Organizatora oraz pracownicy podmiotów współpracujących z Organizatorem obsługujących systemy informatyczne.
- Państwa dane będą przechowywane przez trzy lata od zakończenia Programu Lojalnościowego.
- Przysługuje Państwu prawo do: 1) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz o przeniesienia danych. 2) Wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych poprzez wysłanie maila na adres kontakt@detailing-house.pl cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 3) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych dotyczącej przetwarzania przez nas Państwa danych osobowych.
- Państwa dane nie będą wykorzystywane do profilowania ani podejmowania zautomatyzowanych decyzji.
§6
Reklamacje
- Wszelkie reklamacje związane z Programem Lojalnościowym mogą być zgłaszane pisemnie na adres Organizatora: Nomos Sp. z o.o. Sp. K. ul. Agrestowa 1, 83-010 Rekcin lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: kontakt@detailing-house.pl z dopiskiem „Reklamacja – Program Lojalnościowy”.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie do 14 dni od ich otrzymania.
- O sposobie rozstrzygnięcia reklamacji Organizator powiadomi osobę składającą reklamację listownie lub pocztą elektroniczną, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
- Skorzystanie z procedury reklamacyjnej jest dobrowolne i nie wyłącza ani nie ogranicza prawa Uczestnika do dochodzenia roszczeń na drodze sądowej.
§7
Postanowienia końcowe
- Przed przystąpieniem do Programu Lojalnościowego Uczestnik zobowiązany jest zapoznać się z Regulaminem.
- Program Lojalnościowy nie jest grą losową, w szczególności: loterią fantową, loterią promocyjną, której wynik zależy od przypadku, zakładem wzajemnym, ani żadną inną formą, do której stosuje się przepisy ustawy z 19.11.2009 r. o grach hazardowych.
- Zasady Programu Lojalnościowego określa Regulamin oraz – w zakresie nieuregulowanym – powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
- Treść Regulaminu w okresie trwania Programu Lojalnościowego będzie obwieszczona na stronie internetowej www.detailing-house.pl/regulamin-programu-lojalnosciowego
- Organizator jest uprawniony do zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany postanowień Regulaminu wchodzą w życie z chwilą ich zamieszczenia na stronie internetowej www.detailing-house.pl/regulamin-programu-lojalnosciowego
- Organizator zastrzega sobie możliwość wykluczenia z Programu Lojalnościowego Uczestnika w wypadku powzięcia uzasadnionego podejrzenia naruszenia przez niego postanowień niniejszego Regulaminu.
- Organizator zastrzega możliwość odstąpienia od Programu Lojalnościowego bez podania przyczyny, podając odpowiednią informację na stronie internetowej www.detailing-house.pl pod warunkiem, że: a) Organizator poinformuje Uczestników o zamiarze zakończenia Programu Lojalnościowego ze stosownym wyprzedzeniem, co najmniej na 6 miesięcy wcześniej, tak aby umożliwić wykorzystanie punktów, b) Organizator umożliwi Uczestnikom wymianę pozyskanych punktów na produkty.