Dbamy o Twoją prywatność
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje dotyczące plików cookie.
Są to pliki niezbędne do funkcjonowania naszego sklepu internetowego (np. do realizacji zamówienia), dlatego też nie można tych plików wyłączyć.
Wykorzystując ten rodzaj plików, możemy prowadzić działania marketingowe dla Ciebie (np. remarketing).
Dzięki tym plikom badamy m.in. statystyki w naszym sklepie i mamy dodatkowe narzędzia analityczne, dzięki tym danym możemy się ciągle rozwijać! :)
Polityka plików cookie
Korzystamy z plików cookies oraz innych technologii w celu sprawnego działania strony sklepu. Możesz zdecydować o tym, które rodzaje plików chcesz wyłączyć.
Klikając w [ustawienia] dowiesz się więcej i w razie potrzeby zmienisz swoje preferencje urządzenia.
Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą polityką prywatności.
183,84 zł/kg
cena obniżona:Mocno ścierna pasta polerska do usuwania utlenionej warstwy lakieru, głębokich rys użytkowych oraz po szlifowaniu P1500. Idealna do świeżych oraz sezonowych lakierów samochodowych jedno i dwuwarstwowych. Pasta wykonana na wodnym układzie poślizgowym zwiększającym chłodzenie. Nowoczesne degradujące ziarno ścierne zapewnia dużą efektywność cięcia oraz dobre przygotowanie do wykończenia.
Pasta produkowana jest w Europie i z europejskich surowców. Receptura oparta jest na nowoczesnej rozbijającej się mieszance ścierniwa krzemionka – tlenek aluminium. Taka kombinacja ścierniw zapewnia szybkie i mocne usuwanie zdegradowanej powierzchni lakieru oraz pozwala uzyskać dużo lepsze efekty wykańczające niż pasty oparte tylko na samym tlenku aluminium. W początkowej fazie polerowania, ziarno AL2O3 o odpowiednio dobranej wielkości i kształcie, agresywnie oddziałuje na polerowaną powierzchnię ścierając najbardziej nierówną warstwę. W wyniku tarcia ziarno AL2O3 ulega wstępnemu rozpadowi. Te drobniejsze fragmenty zaczynają wybłyszczać powierzchnię ale końcowy etap nie byłby możliwy bez krzemionki. To dzięki rozdrobnionej podczas procesu krzemionce, uwolniony z niej kaolinit jeszcze bardziej rozbija drobne ziarna tlenku aluminium a tym samym lepiej wykańcza powierzchnię.
Cały proces odbywa się w niskiej temperaturze dzięki zastosowaniu układu poślizgowego opartego na emulsji olej-woda który ma bardzo dobre właściwości chłodzące w porównaniu do układów ropopochodnych. Brak rozpuszczalników organicznych oraz specjalne emulgatory i środki zmniejszające napięcie powierzchniowe powodują że pasta nie wykazuje pylenia podczas pracy a sam proces jest optymalnie dobrany pod kątem czasu potrzebnego na odpowiednie rozbicie ścierniwa.
Pasta nie zawiera wypełniaczy polimerowych oraz wosków dzięki czemu jest przewidywalna podczas pracy i nie fałszuje uzyskanego efektu a użyty olej mineralny do emulsji poślizgowej jest łatwo usuwalny zmywaczami do resztek past polerskich. Nie zawiera także olejów silikonowych więc może być bezpiecznie stosowana w lakierniach samochodowych.
Pasta sprawdza się do pracy z polerkami rotacyjnymi jak i mimośrodowymi. Odpowiednio dobrane pady ułatwiają i przyśpieszają proces polerowania. Szczególnie polecamy pracę na padach mikrofibrowych oraz nowoczesnych futrach polerskich wykonanych z mieszanki wełny naturalnej oraz syntetycznej (tzw. blended wool) które przy dużej sile cięcia zapewniają też bardzo wysoki poziom wykończenia powierzchni.